کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات
کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات

بیماری

در ادامه سلسله بیماریهای بی انتها، سرفه اومده سروقتم. رفتم فوق تخصص ریه و مشخص شد که برونشیت دارم. کهکلا چیز مهمی نیست. فعلا یکماه دارو و اسپری نوشته بعدش دوباره برم پیشش برای تست و عکس ریه.
دیشب موقع مسواک زدن داشتم سرفه میکردم که دیدم سرفه هام همراه با خونه. به همسر چیزی نگفتم که نگران نشه. چون همسر کلا خیلی آدم دل نگرانیه. ولی امروز دیگه خون نبود. منتظرم چند روزی بگذره ببینم بهتر میشم یا نه. اگه نشدم باز برم پیش دکتر.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 07:27 ب.ظ

خیلی مواظب باشین
کلا تو هوای سرد ماسک معمولی بزنید حتی وقتی یکم باد میاد چون ماسک ساده از مخاط محافظت می‌کنه
حتما هر سال واکسن آنفولانزا بزنید
آخه چرا برونشیت
اینجا که سرد نیست

زمان کرونا که چند بار مریض شدم شروع شد همیشه یک ماه سرفه میموند. این دفعه که خانوادگی همه مریض شدیم، بعد از خوب شدنمون، من سرفه اومد سروقتم. اینقدر سرفه میکردم که نفسم بالا نمیومد. دیگه رفتم پزشک گفتش که برونشیته.
البته سهل انگاری خودمم بوده. ۲ سال پیش پزشک درمانگاه شرکت گفتش ریه ات مشکل داره باید بری پیش متخصص ولی خودم پشت گوش انداختم تا الان.
آره باز خوبه اینجا سرد نیست ولی بخاطر کارم این چند روز با گاز سرکار داشتم. البته مقدار گاز h2s اونقدر بالا نیست ولی برای من که فعلا مشکل دارم اذیت کننده س.

سوری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ http://Sutime.blogsky.com

برونشیت دیگه چیه انشالله زود خوب بشین

التهاب ریه
ممنون

لیمو شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com

ای وای. تابحال در اطرافیان برونشیت ندیدم اما امیدوارم مورد خاصی نباشه و سریع بهبود پیدا کنین.

مورد خاصی نیست. ممنونم

قره بالا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 08:33 ب.ظ

خدای من
شما مردا چرا انقدر سهل انگاری میکنید آخه ؟

دارو و اسپری که دادن بهتون ولی حتما
هوای خونه رو مرطوب نگه دارید
مایعات گرم هم زیاد مصرف کنید

سهل انگاری نسبت به سلامتی، قسمت جدانشدنی از وجود یه مرد هستش.
توی منطقه ما نه تنها خونه، بلکه کلا هوا مرطوبه.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد