کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات
کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات

پزشک

چرا بعضی از پزشک ها اجازه صحبت به بیمارشون نمیدن؟ اینکار غیر از عدم اعتماد مریض به پزشک، نتیجه دیگه ای هم داره؟

من برای مشکل چند ساله ام پیش پزشک درمانگاه شرکتمون رفتم، ایشون اصلا نذاشتن من صحبت کنم. بهشون میگم آقای دکتر این که شما میگی علت اینجوری داره، من قبلا تست کردم حتی توی اون شرایط ایده آل که شما میگی هم باز من مشکل دارم. میگه نه علتش همینه. خب نتیجه اینه که من فقط خداحافظی میکنم و دیگه پیش ایشون نمیرم.

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا شنبه 23 دی‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 ق.ظ http://Eccedentesiast33.blogsky.com

نه همیشه ولی حدود ۷۰ درصد مواقع آدما دوست دارن تمام علائم رو به یه چیز منتسب کنن
و گاها تبدیل میشه به ارتباط جناب گودرزی با شقایق خانم
بخاطر همین کسایی که حوصله ندارن اجازه صحبت نمی‌دن
نمیگم کارشون درسته ولی خب علت عمده ش از نظر من اینه

من مشکلی که دارم اینه که توی زمستون بدنم مخصوصا پیشونیم مثل کهیر میشه. اونم نه همیشه. وقتی به هر دلیلی مثلا عصبانی بشم یا آفتاب بزنه بهم. چند دقیقه این کهیر خودشو نشون میده همراه با خارش خیلی شدید و اگه مثلا یک لیوان آب سرد بخورم یا صورتمو با آب سرد بشورم، میره.
دکتر که رفتم هنوز اینا رو توضیح نداده بودم گفتن که به دلیل خشکی هواس. در صورتیکه شده من وقتی حمام هم رفتم و آب گرم باز کردم جوری که تمام حمام بخار بگیره، بازم این کهیر اومده. اگه به دلیل خشکی هوا باشه خب نباید اون موقع بیاد که.

من یه ابرم که بارون نمیشه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1402 ساعت 01:28 ق.ظ http://Pokerleo.blogsky.com

بعضی از پزشکا بی سوادن و نباید انتظار زیادی ازشون داشت و این کار واقعا بی فرهنگی محسوب میشه

متاسفانه تعداد کسانی که فقط مدرک دارن و سواد کافی در حد اون مدرک ندارن، توی هر کار و شغلی زیاد شده. یکیش خود من.

لیمو یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1402 ساعت 09:09 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com

و ممکنه سهمیه... :)

بعید هم نیست.

قره بالا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 01:42 ب.ظ

دکتر پوست رفتید؟؟؟
بعیده متوجه نشده باشه
اینو بهش میگن کهیر فیزیکی
واسه شما با آب گرم، نور خورشید ایجاد میشه
ممکنه حتی موقع ورزش هم اتفاق بیفته
چاره ش اینه که موقعیت ها رو بشناسید و اجتناب کنید ازش
از قرص های ضد حساسیت مثل سیتریزین استفاده کنید
سرما احتمالا براتون مفیده (خودتون هم متوجهش شدید)
اگه با موقعیت حساسیت زا مواجه شدید سریع یخ بذارید( البته از روی پارچه نخی، که باعث سوختگی پوست نشه)
توی حمام آب رو داغ نکنید، ولرم باشه
همین دیگه

قبلا دکتر پوست رفتم. گفتش کهیره و توی هر فردی متفاوته. راهی برای درمان نداره فقط میشه کنترل کرد.
چندتا قرص داد گفت هر کدوم ۱۰ یا ۱۵ روز مصرف کن ببین کدوم قرص کنترلش میکنه(حس موش آزمایشگاهی داشتم). من اولی رو امتحان کردم و جواب نداد دیگه نرفتم سروقت بقیه.
الان خودم یه جورایی راه کنترلش رو پیدا کردم. هروقت اینجوری میشم صورتمو با آب سرد میشورم و یک لیوان آب خنک میخورم. اینجوری فروکش میکنه

قره بالا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 01:46 ب.ظ

آهان ضدآفتاب رو یادم رفت
همیشه استفاده کنید
هم صورت ، هم دست
همسر منم دستاش با آفتاب دچار خارش و کهیر میشه، مخصوصا موقع رانندگی

زمستونم دقت کنید ببینید چه روزایی بیشتره، احتمالا اون موقع باشه که هوا سرد نیست و آفتاب مستقیم میزنه

دیگه هرچی در چنده چنته داشتم در اختیارتون گذاشتم

اینجا که زمستون هم هوا اینقدر سرد نیست ولی دقیقا همینجوریه که میگید. مثلا اگه لباس گرم کمتری بپوشم، کمتر دچار این مشکل میشم.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد