کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات
کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات

اسم

وقتی پسرم دنیا اومده بود، همکارم پرسید که اسمشو چی گذاشتیم و من اسمشو گفتم، برگشت و گفت این اسم؟ قشنگ نیست، امروزی نیست و ...

من به اقتضای سنی که داره و تقریبا نزدیک بازنشستگی هستش هیچی نگفتم و فقط گفتم اسم یک شخص عزیزی بود که گذاشتیم روی بچه.

کی میخوام بفهمیم انتخاب اسم با کسی جز پدر و مادر نیست؟ حتی پدر من سر انتخاب اسم بهمون گفت با هیشکی مشورت نکنین، به بقیه چه ربطی داره؟ اگه قرار باشه فقط یک نفر حق انتخاب اسم داشته باشه، اون کسی جز مادر نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1402 ساعت 12:17 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com

واقعا بعضی ها چقدر پررو هستن. چه ربطی به همکار والدین بچه داره که برای اسم بچه اظهار نظر کنن!

بعضی وقتا احساس میکنم بعضیا واقعا نمیفهمن. نه اینکه ذاتا بد باشن. نمیدونن این اظهار نظرها جز وقاحت معنی دیگه ای نداره

قره بالا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1402 ساعت 10:02 ب.ظ http://Eccedentesiast33.blogsky.com

چه پدر فرهیخته ای
خدا حفظشون کنه

ممنون

من یه ابرم که بارون نمیشه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1402 ساعت 01:31 ق.ظ http://Pokerleo.blogsky.com

من نمیدونم اسم پسر شما چیه ولی هر چیزی که باشه باید اسمی انتخاب بشه که جامعه رو به کنش و واکنش بلند نکنه و این واقعا وظیفه پدر و مادر بچه س که آینده نگر باشن و خودشون و طفل رو از واکنش بقیه به خاطر اسم مصون نگه دلرند

اسم پسر من، اسمی نیست که باعث کنش و واکنش بشه. ما اسم پسرمون رو یوسف گذاشتیم. این بنده خدا حرفشون این بود که چرا اسم امروزی نذاشتی. یا چرا اسم ایرانی نذاشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد