کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات
کوه زندگی بی پایان

کوه زندگی بی پایان

دفتر خاطرات

ادامه

دو هفتس که درگیر این سرفه های تموم نشدنی هستم. اینقدر سرفه کردم که دیسک کمرم دوباره باعث کمردردم شده. چند روز اول کمرم از درد اصلا صاف نمیشد الان بهترم . ولی بدون اسپری اینقدر سرفه میکنم که ریه هام آتیش میگیره. 

این هفته دانشگاه نرفتم. یکی از نمراتم زدن. 16 شدم. فکر میکردم میفتم ولی استاد کمک کرده. چون روز امتحان مغزم هنگ کرد و چیزی ننوشتم که خودم پاس بشم.

پروژه شبیه سازی مونده و هنوز تمومش نکردم. 4 روز بیشتر فرصت نیست. بدبختی اینه که بقیه هم از من کمک میخوان و منم موندم پروژه خودم چکار کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سوری جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 05:06 ب.ظ http://Sutime.blogsky.com

دم کرده پرسیاوشان و هشت تخم که همون روتارین داروخونه ای هست امتحان کردین برای من همیشه آبی رو آتیش بوده

الان خیلی بهترم. ممنون

مینو جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 11:36 ب.ظ

به بقیه بگید
نه
نمیتونم

من قرار نیست براشون انجام بدم. ازم سوال میپرسن و من نمیدونم اصلا چی میگن.

دونده شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام
چقدر بد :(
ان شالله زودتر اوکی بشین

سلام
ممنون.

لیمو سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 08:20 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com

این همزمانی با امتحانات هم شده دردسر مضاعف. امیدوارم به سلامت و زودتر از این روزهای سخت عبور کنید.

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد